Strippstang o Hollywood

Igar skulle det bli en lugn tjejkvall med Danni hemma hos henne, lite vin o rakor o testa Danni o Jennys nya strippstang...eller fitness pole som man ocksa kan kalla det ;) Forst va vi ute o gick med vovvarna o sen kastade vi oss pa stangen o forsokte lara oss lite moves. Herregud va svart det va, har helt underkastat strippor....men kul va det. Efter ett par glas vin sa bestamde vi oss for att aka med nagra andra svenska tjejer till Hollywood. Va pa ett sket stalle som hette Deluxe sa vi fick dranka vara sorger i sprit...en tequila shot fick jag i mig ocksa ha ha. Sen sov jag sked med Meggie hela natten, hon ar varldens goaste sangkompis. Man behover ingen man nar man har en Meggie, hon snarkar o pruttar hela natten lang precis som en karl ha ha

Kommentarer
Postat av: kattis

Jasså så du menar att du lyckades inte lika bra på stången som den där tjejen på youtoube;) fast övning ger färdighet..

2009-08-23 @ 13:48:33
Postat av: Helene

Haha vad kul! Men deluxe är la ett inne ställe för kändisar har jag fattat det som??



puss

2009-08-23 @ 15:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0