Offartbart trakigt!!!!

Jag tror jag doooor av bordom (heter det sa?). Inge jobb o inge skola an, borde tycka det e kul men jag har blivit en forslappad deghog. MEN imorgon borjar skolan igen o jag ser faktiskt fram emot det. Sa vad ska man hitta pa sin sista lediga dag? Jag e fortfarande hundvakt o det e ALLDELES for varmt for att hanga ute...plus att det brinner overallt sa luften e acklig....jag stannar nog pa soffan med en balja glass, myser med Meggie o vantar ut varmen :)

Pa tal om glass foresten, jag glomde bort glass nar jag va hemma. Jag som har gatt o dromt om Nogger, 88:an, den dar lakrits glassen i 4 ar!!! Oh josses, nu sag jag att GB hade en Klassikerlada!!!!!.....fan :(

Kommentarer
Postat av: kattis

men den bästa är ändå ben & Jerry med kalddkaka i ;)Den finns här med nu :)

2009-08-31 @ 12:34:22
Postat av: Helene

Haha åt en 88 idag det var smaskens =)...

2009-09-02 @ 18:03:07
URL: http://twowomensstyle.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0