Bloggtorka

Har fatt nagon slags bloggtorka sen jag kom tillbaka fran Sverige, dessutom tror jag att jag kommit in in nagon slags 30-ars kris Ha Ha. Hade sa underbart kul hemma i Sverige o traffade alla mina alskade vanner. Nagra har fatt barn, andra har kopt hus...jag har ju ocksa hus o man, men jag ar sa laaaaaangt borta fran min familj o mina vanner. LA ar skitbra nar man ar singel o jag alskade att bo har mina forsta 7 ar nar jag va singel, nu har jag bott har i 12 ar o ser inte langre tjusningen med varken LA eller USA. Jag tror mycket beror pa att jag har kommit in i en annan fas av livet, 20-arigen ar numera borta o jag gar istallet o tanker pa familj o trygghet. Nu ar det ju sa att jag kan ju inte bara flytta hem, jag har ju faktiskt en man att tanka pa ha ha. Sen jag kom tillbaka har jag kort stenhart pa kampanj "Sweden ar fantastiskt", men jag tror inte min LA fodda man tycker det later speciellt lockande. Ja Ja, vi far se vad som hander.
Borjar i alla fall skolan igen om ca 1 1/2 vecka, bara 2 terminer kvar tills jag ar larare :) Na, nu ska jag aka till Danni o vi ska ut med vovvarna. Laste pa en annan LA/Svensk tjejs blogg att hon kopt kraftor pa IKEA....Hmmmm later som en ganska smaskig ide!

Kommentarer
Postat av: Helene

Åhhh men han kommer älska sverige! =)=)

2009-08-21 @ 09:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0